zaterdag 26 oktober 2013

| edit |

Op dag 3 van KCWC schreef ik over een stoere jurk. De 'jurk' had ik toen echter nog niet gepast op het model. Ondertussen is dat wel gebeurd, daarom een kleine edit van dag 3. Dit is wat er had moeten staan:

Ook vandaag maakte ik iets af dat al een tijdje on hold stond. Het patroon was er, en alle delen waren geknipt, dus deze stoere jurk trui voor billiepop moest enkel nog genaaid worden, en dat ging echt vlot.
Een stoer kleedje stoere trui gemaakt uit een oude sweater zodat ik de boord en de boorden van de mouwen kon recuperen. Dat ziet er dan meteen een beetje 'echter' uit, nee?
(En zo deden we in een klap ook nog aan recyKleren zie.)

Als basis voor de jurk trui gebruikte ik dit patroon, dat ik wat verlengde.


Ik had al gezegd dat billiepop 'onmeetbaar' was, toch? Wel, dat hebben we er dus van, maar:





| billiepop |

2 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest, laat je vooral gaan en laat gerust een reactie achter!