vrijdag 15 november 2013

| tombola Syrië 12-12: we've got a winner |

Eerst en vooral: KEImerci aan zij die meededen met de tombola-actie!
Het totale bedrag dat met de tombola al werd verzameld is ronduit hartverwarmend. Ik ben dan ook blij dat ik hier een heel klein steentje heb toe kunnen bijdragen, echt waar. 

Om een winnaar te 'trekken' maakte ik gretig gebruik van de spreekwoordelijke onschuldige kinderhand. Nuja, 'trekken' is eigenlijk niet juist, want de winnaar werd eerder 'met een lepel aangewezen'. 

Nadat ik de namen van alle deelnemers op een papiertje had geschreven en in een potje had gedaan, bleek de onschuldige hand in kwestie geen zin te hebben om er 1 papiertje uit te nemen, maar een volle hand. Oké, ik naai graag, maar 6 winnaars zou ook wat overdreven zijn. En bovendien vergat ikzelf om het fototoestel in de aanslag te houden om de 'trekking' vast te leggen. 
Over naar plan B dus. 

Wat de onschuldige hand wel heel goed kan, is met een lepel op vanalles en nog wat kloppen. Mmm, kon ik dat integreren in het loten van een winnaar …? Euh, ja.
De nummers werden op een blad geschreven, aan de onschuldige hand gegeven, dan werd er een lepel in de handen gestopt, en werd er gefotografeerd welke nummer het eerste met de lepel werd aangeduid. Volg je nog? 

Soit, genoeg rond de pot gedraaid, we hebben een winnaar! En die winnaar is:


Nummer 15!
Proficiat!


| billiepop |


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest, laat je vooral gaan en laat gerust een reactie achter!